:D

Selamat Datang Ke Blog Arifin Aryak.. Terima Kasih Diucapkan.. "Anak Buaya Sakit Gigi, Kalau Sudi Datang la Lagi"

Wednesday 12 December 2012

Selamat Tinggal :(

hahaha.. assalamualaikum semua...
hari ni tak tau sebenarnya nak buat ape..
tu yang update blog ni..
tajuk "selamat tinggal" tu saje je letak macam tu..
sebenarnye tengah terpikir pasal lagu
selamat tinggal nyanyian dina ft zizan raja lawak..
hehehe.. ni die nyer lirik.. layan jer la


SELAMAT TINGGAL
DINA ft ZIZAN RAJA LAWAK

^^selamat tinggalkawan ku
tak mudah aku pergi wo.ooh
bila wajahmu
sentiasa dihati ini

ok dah memang
bukan mudak untuk ku menerima hakikat
dalam hidupini sentiasa ku tersekat
apa yang ku harapkan
kasih sayang yang suci murni
tetapi semuanya hilang setelah kau pergi

dulu hari-hari ku berwarna-warni
kinikian mendung
ia tinggal satu memori
jangan jangan lepaskan genggamanku ini
hidupku hanya bermakna jika kau disisi

mana janji mana erti
kenapa gembiraku kini menjadi sepi
musnah segala apa yang ku impikan
tetapi ku tetap tabah
kerana tuhan yang menentukan

kau tetap pergi apakan daya
walaupun kutelah mencuba sedaya upaya
kuharapkan ini suatu yang kekal
namun ku terpaksa melepaskanmu baby
selamat tinggal

ulang ^^

tiada ertinya kau tinggalkan aku
sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
cuba ingat semua yang kita pernah lalui
sayang bukalah fikiran mu kembali
ku tak mahu hidup tanpamu disisi
hanya kau seorang yang pernah aku kasihi

jangan pergi jangan pergi
jangan tinggalkan aku begini
jika aku yang engkau cintai
kenapa semua ini
kenapa semua ini

mengapa semua ini
jika aku yang kau cintai
mengapa semua ini

kenapa semua jadi bergini
kenapa mengapa
jangan pergi jangan pergi
jangan tinggalkan aku begini

**selamat tinggal kawan ku (usahh pergi)
tak mudah aku pergi (jangan biarkan aku menderita)
bila wajahmu sentiasa dihati ini
(aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)
walau kupergi sayang ku (usah pergi)
dalam jiwaku ini
kau lah cinta ku yang kekal
selamat tinggal ( jangan biarkan ku menderita
di sini jangan biarkan ku terseksa disii sayang)

ulang**

kaulah cintaku yang kekal....
selamat tinggal...

OFFICIAL VIDEO : SELAMAT TINGGAL
DINA ft ZIZAN RAJA LAWAK



okeh... sekian je dari aku...bubye
smoga berjumpa lagi

-kabi-

No comments:

Post a Comment